صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

حواله زل به آمریکا | ارسال حواله دلار به آمریکا با Zelle

زِل (به انگلیسی: Zelle) یک شبکه پرداخت دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که متعلق به شرکت خدمات هشدار اولیه (به انگلیسی: Early Warning Services, LLC)، یک شرکت خدمات مالی خصوصی متعلق به بانک‌های بنک آو آمریکا، بی‌بی اند تی، کپیتال وان، جی‌پی مورگان چیس، پی‌ان‌سی، یو. اس. بانکورپ و ولز فارگو است.سرویس زِل به افراد امکان می‌دهد تا با استفاده از دستگاه تلفن همراه یا وب‌سایت یک مؤسسه بانکی شرکت‌کننده، به صورت الکترونیکی پول را از حساب بانکی خود به حساب بانکی کاربر ثبت‌شده دیگری (در داخل ایالات متحده) منتقل کنند.

کاربران زل می‌توانند برای سایر کاربران ثبت نام شده زل پول ارسال کنند. (اگر آنها سعی در ارسال پول به گیرندگان ثبت نام نشده داشته باشند، گیرنده مورد نظر دعوت نامه ای برای ثبت نام در سرویس برای تکمیل تراکنش دریافت می‌کند) کاربران در داخل وب سایت‌ها و برنامه‌های مؤسسات مالی ایالات متحده شرکت کننده Zelle و از طریق برنامه تلفن همراه زل به شبکه دسترسی دارند. برای ثبت نام در برنامه تلفن همراه Zelle، کاربران باید کارت نقدی مسترکارت یا ویزا پشتیبانی شده را که در ارتباط با حساب بانکی ایالات متحده صادر شده‌است، ثبت نام کنند.

این شبکه با حساب‌های بانکی موجود متصل می‌شود، بنابراین مصرف‌کنندگان برای استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت حساب جداگانه ندارند.فقط آدرس ایمیل یا شماره موبایل گیرنده مورد نیاز است تا کاربر بتواند مستقیماً از حساب بانکی خود به حساب بانکی گیرنده پول ارسال کند.

آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه ممکن است فقط برای دریافت پرداخت‌ها در یک مؤسسه مالی به‌طور فعال در زل ثبت شود. برای ثبت نام در چندین بانک، کاربران باید آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه متفاوتی را برای هر کدام ارائه دهند

محدودیت‌هایی برای مقدار دلار و تعداد تراکنش‌های مجاز در زل وجود دارد که توسط مؤسسه بانکی مرتبط با حساب مورد استفاده اعمال می‌شود.به عنوان مثال، نقل و انتقالات از اکثر حساب‌های سرمایه ولز فارگو به ۲۵۰۰ دلار در روز و ۲۰ هزار دلار در یک دوره ۳۰ روزه محدود می‌شود و محدودیت‌های پایین‌تری ممکن است برای دریافت‌کنندگان جدید یا هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه زل به جای خدمات خودگردان بانک اعمال شود.نقل و انتقالات از یک حساب جاری چیس به ۲۰۰۰ دلار در روز و ۱۶۰۰۰ دلار در ماه تقویم محدود می‌شود.

 

گروه مالی صرافی ستین کلیه انتقالات دلاری را بر روی شبکه زل در سریع ترین زمان و با کمترین نرخ و کارمزد انجام میدهد لذا در صورتی که قصد انتقال حواله دلار با زل را دارید میتوانید از خدمات ما جهت انتقال پول استفاده نمایید . کلیه پرداخت های زل طی بازه زمانی یک الی سه روز کاری انجام میشود .

 

پرسش های متدوال در خصوص حواله زل:

کارمزد ارسال حواله زل چقدر است ؟

کارمزد براساس مبلغ حواله میتواند متغیر باشد حداقل 30 واحد الی 100 واحد میباشد .

مدت زمان انجام سفارش ؟

حواله های زل طی بازه زمانی یک الی سه روز کاری انجام میشود .

برای حواله زل به چه مشخصاتی نیاز است ؟

برای دریافت خدمات زل در ابتدا میبایستی اکانت زل را بر روی حساب خود فعال کنید . فعال سازی زل بر روی شماره موبایل و ایمیل انجام میشود و برای ثبت درخواست ضروری است یکی از مشخصات وارد شود .

تفاوت زل با سایر روش های پرداخت در چیست ؟

زل یک سیستم پرداخت آنلاین است که برای مقادیر خرد تا 2500 دلار کاربردی است و اگر قصد دریافت سریع پول را دریافت میتوانید با هزینه کمتر به نسبت حواله وایر حواله خود را انجام دهید.